Dum fråga...men jag hittar inte...i myWeblog

Diskussion i 'Café Flygfyren' startad av Mikael Olsson, 6 Februari 2018.

Bevakare:
Den här tråden bevakas av 7 medlemmar.
  1. Mikael Olsson

    Mikael Olsson Medlem

    Hej alla glada.

    Har en fråga gällande myWeblog.

    Om man är som jag, medlem i två föreningar. Hur gör jag gör jag för att se klubb nr 2’s bokningsbara objekt?

    Adminstratörerna på klubbarna sitter clueless, hur gör ni andra?

    Ha en bra dag
    Micke
     
  2. lex

    lex Ny medlem

    Jag har två olika inlogg till MyWebLog för att kunna se olika bokbara flygplan i två klubbar
     
  3. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Jag har tre användarnamn för tre olika klubbar.
     
  4. control

    control Välkänd medlem

    Jag tror jag har 7 olika myweblog inloggningar nu ;) (Ta bort automatisk inloggning i appen så kan du välja inloggning även där)
     
  5. Mikael Olsson

    Mikael Olsson Medlem

    Ok, superdanke...
     
  6. winsth

    winsth Ny medlem

    Hej,

    I klubbar som samarbetar, dvs. delar flygplan till varandras medlemmar, så kan man boka genom en och samma inloggning.
    När det gäller helt fristående klubbar så kan man tyvärr inte hantera dem på samma sätt.

    Det finns dock i planerna att förenkla växling mellan sina olika inloggningar, men jag vågar inte lova något när det kan vara klart.
    Gå gärna till http://support.myweblog.se och skriv in önskemålet så får du en uppdatering automatiskt när något händer med ärendet.

    Beklagar att jag inte hade något bättre svar idag.

    Trevlig helg!
     
    • Gillar Gillar x 2
  7. LarsBerg

    LarsBerg Ny medlem

    Hej

    Byt "objekt" - där ser du de maskiner som du har tillgång till


    Lars
     
  8. Jonas

    Jonas Moderator Flygfyren Operations

    Har länge önskat samma sak! 3 klubbar för min del. Som sagt i appen får man ta bort automatisk inloggning för att överhuvdtaget kunna logga in i annan klubb.
     
  9. LarsBerg

    LarsBerg Ny medlem

    Klubbarna är inte närliggande varandra med samarbetsavtal. Är det så kan man låta exponera ett objekt i en annan klubb med möjligheter att boka t ex
     
  10. joma

    joma Medlem

    Detta är en funktion som är väldigt synd att den saknas i en i övrigt bra tjänst.
    Jag skulle haft det som så att jag själv har en inloggning som sedan antingen klubben lan lägga in i klubben eller tvärtom att jag kan lägga in i min profil vilka klubbar jag är med i genom att registrera mina resp klubbinloggningar.
     
  11. Arnaud

    Arnaud Medlem

    Chrome kommer ihåg mina olika logins. Det enda man behöver veta är tecknen före bindesstrecket = förening.
     
Laddar...

Dela sidan