Forumet har passerat 1000 inlägg

Diskussion i 'Café Flygfyren' startad av Fredrik, 27 Juni 2007.

  1. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    00:54 i natt så passerade forumet 1000 inlägg.

    Jag tycker det känns väldigt roligt. En milstolpe har passerats. Forumet utvecklas i rätt riktning. Det är många intressanta ämnen som har avhandlats av oss medlemmar och som har bidragit till denna siffra.

    Så vem skrev det 1000: e inlägget? - Jo, det gjorde medlemmen Jonas! :)

    Mvh
    Fredrik
     
  2. Jonas

    Jonas Moderator Flygfyren Operations

    Coolt! Visste inte att det var så. Ska försöka pricka 2000 oxo :e

    Jonas
     
  3. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Ganska långt ner på vänstra sidan på förstasidan hittar du en statistikräknare som visar antalet trådar, inlägg och medlemmar på Flygfyren.

    /Fredrik
     
  4. Rikard

    Rikard Medlem

    Det är bara att konstatera att en första milstolpe har passerats. Alla är vi barn i början, men de må jag säga, detta har varit ett ovanligt trevligt barn. ;)
     
  5. Fakkah

    Fakkah Ny medlem

    Och inte nog med att 200 inlägg har skapats :tupX2


    Keep em comin!:tup
     
  6. Håkan_Olsson

    Håkan_Olsson Medlem

    Ett mycket välartat barn med goda utvecklingsmöjligheter och en lysande framtid !:e

    Grattis och ett stort tack till Fredrik !
     
  7. Jonas

    Jonas Moderator Flygfyren Operations

    Ovetandes prickade jag in i inlägg nr 10000 om jag inte har fel!

    (USA försäkring http://flygfyren.nu/forum/showthread.php?threadID=1735&forumID=23#10087 )

    :tupX2
     
  8. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Jonas, jag har hållit koll på inläggsräknaren de senaste dagarna och visst är det så att du har prickat in det 10000: e inlägget :)

    Jag håller på och tar fram en design för en t-shirt. När jag är klar med detta så ska du få ett exemplar som ett litet minne av att du prickade in denna specialla siffra.
     
  9. Micke_xyz

    Micke_xyz Medlem

    Kan ju inte påstå att trafiken är speciellt hög här ändå. Men det blir väl så på smala forum. Uppenbarligen fanns det ett forum för mycket, g-kraft har ju lagt ned.
    Hoppas dock att FF håller sig flytande även om det ser trögt ut, inte en enda artikel i år t.ex.
     
  10. Jonas

    Jonas Moderator Flygfyren Operations

    Hehe, tackar Fredrik, det ser jag fram emot!

    Micke, kanske har FF varit så bra att vi redan avhandlat och skrivit om allt så att det inte finns något mer att skriva?

    Skämt åsido, jag hoppas att vi år fart på FF under året. Jag hoppas vi får se FF 2.0 i år ( Fredrik, ingen press ;) ).

    Jag tror definitiv att folk skulle skriva mer om man införde någon "gilla" knapp på inlägg och artiklar. Jag tror de flesta människor drivs av feedback. Skriver folk artiklar eller lägger in nyheter ett par gånger utan att nån skriver tillbaka så upphör glöden (har personligen upplevt detta och är ganska säker på att andra upplever det).

    Om det däremot står "3 personer gillar detta" så vet man att åtminstone någon har läst det man skrivit. Ni som använder FaceBook vet vad jag menar. Ganska enkelt att trycka på "gilla" jämfört med att fundera ut en lämplig kommentar.

    Jag vill nog poängtera att detta nog är ganska avgörande för att få fart på medlemmarnas författande.

    Jonas
     
  11. Charlie85

    Charlie85 Medlem

    Fredrik, tack för det fina jobbet med flygfyren! Utan tvekan det bästa svenska flygforumet.
    Jag hoppas med att kunna eventuellt kunna bidra med någon artikel under det kommande året. Kanske en liten inblick i Luftfartsfag på UiT kan intressera, när vi väl kommit igång med utbildningen på allvar. Vet inte om så många i Sverige känner till utbildningen ännu.

    Hoppas att du fortsätter och upprätthållet den här fina sidan.

    ps. jag lägger till länken på min blogg i ett tappert försök att få till lite mer trafik på sidan. (inte för att jag tror att de som läser min blogg inte känner till flygfyren, men försöka duger) ;) ds.

    mvh.
    Kalle
    http://becomingapilot.wordpress.com/
     
Laddar...

Dela sidan