Paddor från himlen

Diskussion i '060 Navigation' startad av Kastrullhäxan, 18 Juni 2016.

Bevakare:
Den här tråden bevakas av 5 medlemmar.
  1. Nån mer som upp- eller överlevt att nya AirNavPro (Ver 6.0.5.0) nu flera gånger i följd stängt ner sig självt på iPad'en (OS 9.3.2), en smula opraktiskt. Och kanske till och med har nåt botemedel. Kan jag exempelvis råkat uppdatera ett steg längre än paddan klarar, hur backar man i så fall. Eller är det bara extra mycket solfläckar med störningar just nu...
     
  2. BosseB

    BosseB Aktiv medlem

    Nix, känner inte igen det
     
  3. Haha, nej men då får jag väl skylla mig själv.
     
  4. Fredan

    Fredan Medlem

    Har hållit ut fram till nyss då jag köpte ANP och visst, det är inte det stabilaste programmet. Stänger ner sig ibland. Har även upplevt nån bug som vill "resynka min rutt" och som pajar rutten totalt. Bra påminnelse att inte vara beroende av programmet uppe i luften. Papperskarta förberedd och framtagen med andra ord...
     
  5. Larscho

    Larscho Moderator

    Det finns en bugfix att ladda ner i Appstore, sök bara på SkyDemon så hittar ni den. ;)
     
    • Gillar Gillar x 7
  6. Fredrik S

    Fredrik S Medlem

    Har nästan övergivit ANP, startar om och mycket låsningar. tyckte det var bra i början men upplever att det har blivit mer ostabilt.
     
  7. control

    control Välkänd medlem

    Pratar ni ios eller androidversionen, min ANP på en iPhone6 har varit nästan fri från buggar under de nu över 10 åren jag använd den?
     
  8. Fredrik S

    Fredrik S Medlem

    Android kör jag
     
  9. control

    control Välkänd medlem

    Ja, androidversionen har alltid varit en besvikelse, den senaste verksar stabil för mig på min Samsung Tab S 8.4 men då den inte har logboksfunktionen så kör jag i princip alltid på ios versionen istället
     

Dela sidan