"Vilken myndighet vill du möta i framtiden?"

Diskussion i 'Transportstyrelsen' startad av hans_p, 2 December 2016.

Bevakare:
Den här tråden bevakas av 2 medlemmar.
  1. hans_p

    hans_p Moderator Flygfyren Operations

    • Gillar Gillar x 2
  2. Larscho

    Larscho Moderator

    Jag vill se en myndighet som jobbar mer som EASA. Man bjuder in branschen med frågan "Hur vill ni att regelverket ska se ut?".
    Det tycker jag är en strålande och ödmjuk approach och något som verkligen skapar en positiv kraft.
     
  3. control

    control Välkänd medlem

    Håller med, det korta svaret är att Transportstyrelsen är i behov av samma helomvändning som EASA gjort.
     
  4. Merf

    Merf Aktiv medlem

    Trevligt initiativ. Lyckligtvis medger modern teknik att jag kan både sitta hemma och svära OCH göra min röst hörd!

    En sak som genast slår mig är att jag inte hade haft en aning om den här frågan om inte @hans_p (eller någon annan) belyst det. Är det jag som missar något smidigt sätt att få sådan här information, eller är det (Avsaknad av känd kanal för intressenter att ta del av ny information) månne en sak jag bör skicka in som feedback?
     
    • Håller med Håller med x 1
  5. hans_p

    hans_p Moderator Flygfyren Operations

    TS har ju en prenumerationstjänst som funkar sådär, ibland kommer det inga utskick på länge och sen rasslar det till i inkorgen. Men på det hela taget får man väl säga att den är okej. Annars gäller det att man har för vana att titta på TS webb då och då, de kan definitivt bli bättre på både webbplatsen och på sina utskick.

    https://www.transportstyrelsen.se/sv/Om-webbplatsen/prenumerera-pa-information/

    /H
     
Laddar...

Dela sidan