Billig flygläkare i Stockholm?

Diskussion i 'Flygmedicin' startad av FarewellFire, 21 Augusti 2020.

Bevakare:
Den här tråden bevakas av 5 medlemmar.
  1. FarewellFire

    FarewellFire Aktiv medlem

    Hej allihopa!

    Det är återigen dags att förnya sitt medical men tyvärr har min ordinarie läkare stängt verksamheten tackvare Corona då han ärrädd att smittas. Behöver med andra ord hitta en ny. Det svider som attan i plånboken att behöva gå till Aleris så jag hoppas att någon här inne kanske har tips om en annan?

    Min nuvarande tar hederliga 1000 kronor för ett förnyande av en Class 1, kan användas som ett riktmärke för vad jag är villig att betala.

    Alla förslag mottages tacksamt!
     
  2. Airborne again

    Airborne again Välkänd medlem

    Oj! Då har du haft tur som hittat en riktigt billig läkare. Min (privatpraktiserande) tar 2500:- för att förnya klass 2. Extra när det behövs audiogram eller EKG.

    Även om 2500 är i överkant så tror jag tror du får svårt att hitta någon annan som förnyar ett klass 1 för 1000:-.
     
  3. GhostRider

    GhostRider Medlem

    Begreppen "billig" och "flygläkare" hör inte ihop. :sneaky:
     
  4. FarewellFire

    FarewellFire Aktiv medlem

    Håller med om att min ordinarie är extremt prisvärd men hade väl hoppats på att det fanns något guldkorn till där ute. =)
     
  5. Flyinglion

    Flyinglion Ny medlem

    vem hittade du och till vilket pris?
    Jag letar själv. Tack
     
  6. Airborne again

    Airborne again Välkänd medlem

    Den webbsidan känns ärligt talat inte speciellt seriös. Dels för att den handlar om plastikkirurgi i Asien och inte flygmedicin i Sverige eller ens Europa, dels för den usla översättningen till svenska. Detta är också första inlägget som "evelynn" skriver här.
     
    • Gillar Gillar x 2
  7. hans_p

    hans_p Moderator Flygfyren Operations

    Helt klart spam. Har raderat inlägget och ska se om användaren kan blockeras.
     
Laddar...

Dela sidan