Förslag till ny struktur på Flygfyrens Fly-in-trådar

Diskussion i 'Flygevenemang (arkiverad)' startad av Fredrik, 5 Februari 2008.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Hej allihopa!

    Det är kul att se att det finns ett stort intresse av att genomföra fly-ins för Flygfyrens medlemmar. I nuläget har vi EN tråd där vi avhandlar alla olika tänkabara fly-in-förslag med olika datum. Jag har ett förslag som förhoppningsvis kan göra det lite mer överskådligt och det går ut på att vi delar upp och skapar nya trådar för varje fly-in.

    Så här har jag tänkt mig det hela: Den som vill vara sammanhållande och "administrera" ett fly-in för en viss plats skapar helt enkelt en ny tråd, under sektion "Flygevenemang", med huvudrubriken enligt formatet nedan:

    Ex. "Flygfyren Fly-in: ESSP, 08-06-05 10:00--08-06-05 18:00"

    Skriver man på det här sättet blir det väldigt enkelt för andra att se exakt vilket fly-in som tråden berör. I de efterföljande inläggen kan medlemmar sedan anmäla/avanmäla sitt intresse för att delta. Den som skapade tråden för upp dessa medlemmar i någon form av lista, i det första huvudinlägget, så att man lätt kan se vilka som änmnar delta.

    Vad tror ni om det här?! Kom med förslag eller synpunkter!

    Mvh
    Fredrik
     
  2. Fakkah

    Fakkah Ny medlem

    Fantastiskt! Du har ett hjärta av guld, allt för att det ska bli så bekvämt för oss som möjligt!
     
  3. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Always :)
     
Laddar...
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan