Flygsimulator

Diskussion i 'Flygteknik' startad av erik22, 30 November 2009.

  1. erik22

    erik22 Ny medlem

    Hej hej,
    Jag har gjort många ritningar och beräkningar på att bygga en realistisk Boeing 737 cockpit. Läs min artikel för mer info. Som det står i min artikel är budgeten ett problem jag skulle verkligen uppskatta all hjälp jag kan få

    //Erik
     
  2. Ricke

    Ricke Ny medlem

    Hej,

    Med risk för att göra bort mig, men... var är artikeln? Jag hittar den inte under "Artiklar"

    MVH

    Rickard
     
  3. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Artikeln ligger i databasen men den är ej godkänd av skäl som jag meddelat Erik om.

    Mvh
    Fredrik
    Moderator
     
  4. Micke_xyz

    Micke_xyz Medlem

    Ja det står ju mellan bidrag till Ecpat, SOS barnbyar, Amnesty eller ditt privata(?) Cockpit-bygge där mjukvaran - vad jag erfar - ska bygga på Microsoft Flight Simulator 2004.
    Fast det är klart, jag lär ju inte hamna på någon av de andra organisationernas hemsidor... Det är ju en stor grej att ha sitt namn på en hemsida så jag ska överväga saken.
     
  5. Jocke

    Jocke Medlem

    Haha! :e

    Självklart är jag med och finansierar ditt flygsimulator-bygge! Jag råkar dessutom ha en försvarlig summa pengar som jag ärvt från en rik faster i Nigeria. Tyvärr är det en massa avgifter för att få ta ut pengarna ur landet. Jag behöver runt 10.000:- för att få hem pengarna. Pengar jag inte har. Men om du skickar över dem till mig så löser det alla problem. Och som tack för hjälpen får du ett par hundratusen i gratifikation. Hör av dig så kan vi diskutera detaljerna och överlämnandet av de tiotusen.
     
  6. Charlie85

    Charlie85 Medlem

    Låter intressant hörrö du.. Har du ingen liten hemsida där man kan få se lite bilder på work in progress?
    Några pengar får du dock inte av mig.. haha..
    Jocke: Snygg 419-scam.. Den tar nog skruv! ;)

    /
    Kalle.
    http://becomingapilot.wordpress.com/
     
Laddar...

Dela sidan