Jeppview på iPad

Diskussion i 'Café Flygfyren' startad av Jippe, 22 Oktober 2010.

  1. Jippe

    Jippe Ny medlem

    Verkar vara som en våt dröm för mig.
    Skandinavien har jag i pärmar idag.
    Har en padda hemma.
    Någon som investerat och provat Jeppview på iPad? dvs alla inflygningskartor
     
  2. dypen

    dypen Medlem

    Jeg har ikke brukt Jeppview på iPad, det er mulig jeg tester ut Windows basert tablet pc eller iPad frem i tid :)

    Jeg går fra papir utgaven til elektroniske utgave av JeppView med FliteDeck inkludert fra Jeppesen til overgangs tilbud for hyggelige 109.74 EUR levert på døra med UPS for alt første året. Påfølgende årlig abonnement 70 EUR ved online/elektronisk oppdatering.

    Leveres med fire lisensnøkler. Hvis du ønsker å ta turer utenfor ditt abonnements området er det mulig å kjøpe tillgang for disse enkelt turene:

    You can select from 32 countries or geographical coverages, all of which are updated in a 28-day cycle.
    (Trip kits are also available for flights outside your subscription area.)

    Jeg fikk pakken forrige dag så dette blir spennende å teste :)
     
  3. Kalle

    Kalle Medlem

    Häftigt! Plötsligt gick Ipad från onödig till måste ha :)

    Det är ju inte direkt enkelt att hitta på Jeppesens webbsida men jag fick till slut fram att ett enkelt skandinaviskt paket kostar ca 3500 kr per år samt 1100 för programvaran. Det är ju rätt överkomligt faktiskt.

    Synd bara att de inte programerar för Mac :(
     
  4. dypen

    dypen Medlem

    Prisen du oppgir er ikke helt rett, Jeppesen har tilbud på denne programvaren så sender du en mail og spør om tilbud så får du det!

    Jeg hadde VFR Manual Norway papirutgaven som jeg oppgraderte til JeppView med FlightDeck Europa for hyggelige 109.74 EUR som er for alt første året med elektronisk opppdatering.

    Påfølgende årlig abonnement blir 70 EUR

    http://jeppdirect.jeppesen.com/legal/charts/ifr_jepptc.jsp

    http://www.jeppesen.com/personal-solutions/aviation/ifr-jeppview-electronic-charting.jsp
     
  5. Kalle

    Kalle Medlem

    Låter ju strålande. Men det verkar inte som att man får något specialpris om man inte redan är kund hos dem.
     
  6. dypen

    dypen Medlem

    Det var i 2009 de kom med tilbud på JeppView. Om dette er et tilbud bare til deres allerede kunder vet jeg ikke.

    I alle fall, det koster deg bare en hyggelig mail til Jeppesen med forespørsel på intro tilbud. Gjør som meg vis til tidligere kunder, ex meg :)
     
  7. Kalle

    Kalle Medlem

    Ja, det är ju värt att prova. Tack för tipset :tupX2
     
  8. dypen

    dypen Medlem

    Noen som er fornøyde!
     
Laddar...

Dela sidan