Någon som kan flyga med banderoll åt mig?

Diskussion i 'Café Flygfyren' startad av Mikael Johansson, 7 Augusti 2016.

Bevakare:
Den här tråden bevakas av 4 medlemmar.
  1. Mikael Johansson

    Mikael Johansson Ny medlem

    Hej, jag är inte säker på var denna tråd ska placeras så mod får gärna flytta den :)

    Det jag behöver hjälp med är enkelt. Den 13 augusti behöver jag ett flyg med en banderoll över Stockholm. Det är en lång historia men det ingår i en plan för att be om ursäkt till min underbara flickvän. Banderollen skulle bara bestå av vanliga bokstäver. Är det någon här som kan flyga reklamflyg? Eller kan ni referera mig till någon som har erfarenhet av detta? Det skulle verkligen betyda sjukt mycket, jag är beredd att göra vad som helst för att genomföra det här.

    Tack så mycket på förhand för er hjälp och era förslag!

    Mikael
     
    • Gillar Gillar x 1
  2. Larscho

    Larscho Moderator

    Ajaj, låter som att du är i deep shit. @control och Västmannaflyg kanske kan hjälpa dig?
     
    • Gillar Gillar x 1
  3. Mikael Johansson

    Mikael Johansson Ny medlem

    Ja det kan man säga. Tack för förslaget, ska kontakta dem. Såg dem tidigare när jag googlade runt och antog att de inte flög i Stockholm, men jag hör efter!

    :)
     
  4. control

    control Välkänd medlem

  5. Larscho

    Larscho Moderator

    Frågan är väl bara om de pengar du lägger på en ursäkt kan användas på andra sätt som ger bättre effekt. Jag har annars hört att städa, diska och tvätta är de bästa sätten att ro i hamn en sån här fejd. Men jag har å andra sidan bara varit gift i ett år. :)
     
    • Gillar Gillar x 2
  6. Mikael Johansson

    Mikael Johansson Ny medlem

    Absolut Larscho! Detta är bara en del av tusen till saker. Ursäkten kompletteras självklart med annorlunda beteende. Tack för din support :)
     
    • Gillar Gillar x 2
  7. BosseB

    BosseB Aktiv medlem

    Hur gick det?
     
    • Gillar Gillar x 2
  8. Mikael Johansson

    Mikael Johansson Ny medlem

    Banderollen flög jag aldrig med efter avrådan från vänner. Hur det blir mellan mig och tjejen får framtiden avgöra, just nu är det slut, men vi ska ses om ett par månader på en fika. Vi får se vart det leder...
     
    • Gillar Gillar x 1
  9. BosseB

    BosseB Aktiv medlem

    Så tråkigt för dig :(
     
  10. Mikael Johansson

    Mikael Johansson Ny medlem

    Man får det man förtjänar. Är vi rätt för varandra hittar vi tillbaka till varandra någon dag på något sätt.

    Tack för hjälpen allihopa!
     
    • Gillar Gillar x 3
Laddar...

Dela sidan