Söker tips på flygläkare inför medicalförnyelse

Diskussion i '040 Människans förutsättningar och begränsningar' startad av Fredrik, 22 April 2008.

Bevakare:
Den här tråden bevakas av 1 medlem.
  1. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Hej,

    Mitt medical går ut ibörjan av juli i år. Jag kommer att behöva förnya detta inom den närmsta tiden.

    Jag gick in på http://www.luftfartsstyrelsen.se/templates/LS_SearchDoctor____35113.aspx och försökte söka rätt på en flygläkare i Östergötland som kan utföra en Klass 2-undersökning. Tyvärr fick jag inga träffar på den sökningen.

    Någon som kan rekommendera en flygläkare i Norrköpingstrakten, alternativt i Linköpingsområdet?

    Jag är medlem i flygklubben NAFK och där har jag också för mig att det ska finnas en flygläkare. Någon som möjligtvis känner till vem det är jag tänker på?!

    Mvh
    Fredrik
     
  2. Peter

    Peter Ny medlem

    Tjena Fredrik. Du har ett PM. Peter
     
  3. Peo

    Peo Ny medlem

    Hej Fredrik

    Ring Iannis som finns med i listan över Klass 1-läkare i Östergötland. Han flyger i LFK. Mycket trevlig att ha att göra med och flexibel med tider.

    Peo
     
  4. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Peter och Peo, tack för tipsen!

    Mvh
    Fredrik
     
  5. Håkan_Olsson

    Håkan_Olsson Medlem

  6. Laban

    Laban Ny medlem

    Nu har du troligen redan gjort din medical men kan inte mer än att hålla med, gjorde nyligen min första medical hos honom.
     
  7. Adam

    Adam Aktiv medlem

    Jag instämmer i rekommendationen längre upp. Anders är en mycket sympatisk och kunnig person.

    Lite off-topic, men i Stockholm kan jag rekommendera Flygläkarmottagningen Aleris Fysiologlab, på Riddargatan. De har humana priser och god service.
     
  8. cumulus

    cumulus Medlem

    Bumpar en gammal tråd. Så börjar det då bli dags igen för det årliga besöket. Behöver class 1 förnyelse, billigt! Tips mottages gladeligen.
     
  9. drunkeymonkey

    drunkeymonkey Ny medlem

    Aleris Fysiologlab i Sthlm kostar medical 1 förnyelse 2250:- inkl. vilo-EKG
     
  10. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Anders Svensson i Linköping tar 900 SEK inkl. moms för en undersökning. Tänkte passa på och göra den hos honom då jag ändå kommer fira midsommar nere i Östergötland.
     
Laddar...
Liknande trådar
  1. Andys
    Svar:
    2
    Visningar:
    401
  2. Pilotbenny
    Svar:
    2
    Visningar:
    5,863
  3. Grilmo
    Svar:
    1
    Visningar:
    8,798

Dela sidan