Senaste inläggen

Diskussion i 'Flygfyren Q&A' startad av Jonas, 2 April 2015.

Bevakare:
Den här tråden bevakas av 4 medlemmar.
  1. Jonas

    Jonas Moderator Flygfyren Operations

    Ang nya plattformen.

    När man är utloggad så finns en länk med senaste inläggen, går det att fixa så att man ser den som inloggad användare? :(

    Jonas
     
    Senast redigerad: 2 April 2015
  2. Jonas

    Jonas Moderator Flygfyren Operations

    image.jpg Så här ser det ut.
     
  3. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Tack för återkopplingen, Jonas. Jag ska undersöka saken lite närmare och se om den länken/vyn går att få även i inloggat läge.
     
  4. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Senaste inläggen ligger nu som deafult när man besöker www.flygfyren.nu och inte är inloggad på sidan.
     
    • Gillar Gillar x 1
  5. Förstasidan man kommer in på, vare sig man loggat in eller inte, borde vara med säg de tio senaste inläggen och de tio senaste trådstarterna (och förresten kanske någon tredje aptitlig kategori såsom tio "STORA trådar om"). Så, med senaste, är det inte nu (men har för mig det var så tidigare). Jag gjorde en trådstart igår och den är knepig att över huvud taget hitta, ifall någon reagerat på. Kanske borde också något göras åt hela övergripande strukturen. Nu ligger nästan allt under café, dvs det är som att hemma i bokhyllan ha nio pärmar med "övrigt" och en med specificerat innehåll.
     
  6. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Hej, @Kastrullhäxan! Tack för feedbacken. Det finns helt klart förbättringspotential inom vissa områden på sidan. Sättet som informationen presenteras på i dagsläget är baserat på standardfunktionalitet i mjukvaran. Om man vill ha det på ett annat sätt krävs det mjukvaruanpassningar vilket innebär en extra kostnad samt extra arbete vid t ex uppgraderingar till nya versioner.

    Under våren är målsättningen att uppgradera Flygfyren till en ny version som kommer att bjuda på en rad olika nyheter.
     
    • Gillar Gillar x 1
Laddar...

Dela sidan