Separera namn med ett kommatecken.
Hi all, Looking for ANR-Headset. Please DM if you have anything on offer! Best regards,
Hej, Mitt gamla headset har nu lagt av... Så jag undrar om det finns någon därute som har ett ANR-headset till salu? Märke/modell spelar inte så...
Hej, Önskar köpa ett headset med flygplanskontakter. Headset med brusreducering kan vara av intresse men då skulle jag i så fall behöva prova...
Jag säljer ett Sennheiser S1 Digital som är sparsamt använt och ser i princip nytt ut. Har flugit ca 5-10h med det, men får inte lika många...
Hej alla flygsugna! Håller på att ta mitt PPL cert och är ute efter ett bra headset som ligger i mellansegmentet när det kommer till pris. Eller...
Hittade en adapter för 3.5 mm anslutning till GA anslutning på nätet. D.v.s. 6,35 mm och 5.23 mm plug....
Någon på forumet som testat att använda kit från ULFlyMike för att göra om ett Bose QC 25 till flygheadset? Funderar på om det kan vara en...
Jag har hittat dessa https://www.gulfcoastavionics.com/products/1714-gca-4g.aspx Dessa heter GCA-4G. Ligger lagom i pris tycker jag. Några...
Hej, tänkte införskaffa headset till mina barn, i alla fall min största dotter till att börja med. Upplevde att ett "normalheadset" inte satt...
Halloj, Har ett headset DC H10-20 som jag älskar och varit med mig över 20 år. Någon som kan tipsa om verkstad som reparerar, en kanal är död....