Active Noise Reduction

Diskussion i '090 Flygradiotelefoni' startad av tolle, 12 Oktober 2009.

  1. tolle

    tolle Ny medlem

    Sorry guys!

    I didt not intend to spam you in any way.
     
  2. TOC

    TOC Ny medlem

  3. stellann

    stellann Aktiv medlem

    Nej som du skriver TOC så verkar det vara svårsålda grejor. (S)tolle(n)s samtliga startade trådar hittills verkar handla om att kränga ANR-insatser...:e
     
  4. TOC

    TOC Ny medlem

  5. Kalle

    Kalle Medlem

    Och han ger sig ju inte heller. Trots att Fredrik plockar bort sådant här så fort han ser det. (Bra jobb Fredrik)

    Jag skulle gärna vilja ge Tolle en liten hälsning: "Jag kommer ALDRIG att köpa dina prylar när du annonserar mot forumens regler!"

    Fast han läser nog inte svaren här...
     
  6. flygflyg

    flygflyg Ny medlem

    Hej!
    Jag har haft kontakt med denne tolle och jag är ganska konfunderad.
    Jag läste kring dessa headsets och jag är i behov av ett par då jag ska börja samla PIC timmar snart.
    Och då jag är rädd om min hörsel vill man ju ha ett par komfortabla som
    dessutom gör så att man sänker dB nivån och får in så lite buller som möjligt.
    Efter massa skrivandes med denne så sänkte han priset med hela tusenlappen och då ingick ett pilot bag och annat.

    Han påstår att man får testa de vilket är bra, men vem gör något sådant
    då han bara får reda på adress och inget mer, jag kan ju lika gärna be han skicka till en annan adress som jag bara plockar upp det på, inte för att jag skulle göra så, men ändå, så man börjar ju tveka på kvaliteten på dessa med tanke på att han gick ner i pris så pass mycket också. Okej om man går ner några hundralappar eller så, men men.

    Jag vet inte alls, om de nu är så bra så känns allt lite ruttet, det är bara min åsikt och jag ska följa min insikt och köper nog inte dessa även om allt lät lockande, tycker bara allt luktar lite skumt faktiskt, men jag kan ha fel.
    Dessutom är han lite tjatig om hur bra den är och frågar mig om jag ska köpa den ganska regelbundet om jag inte hört av mig på ett tag.

    Men, det är bara min åsikt som sagt, jag vet inte vad jag ska tycka och tänka kring de, bara så ni vet.
     
  7. tolle

    tolle Ny medlem

    Hi...Again.

    As we talked aboute it is possible fot you to try and test the headset before you decide if you want to buy it...
    If you dont want it, ship it back to me.

    How is that possible?? I actully happen to thrust pilots. I have shippede alot of headsets and evrybody has paid after they have seen and testede the headset.

    Now, if you want to cheat me, offcause thats possible, but then again,,, I trust you.

    Kind regards/Jakob Tolversen
     
  8. flygflyg

    flygflyg Ny medlem

    Nu är det inte så att jag skulle göra något sådant, dvs. att fuska och inte betala, men jag sa om, själva principen att man kan lika gärna byta adress och liknande.
     
  9. tolle

    tolle Ny medlem

    I have removede evrything i have writen of offers of ANR headsets and kits. I dident mean to "hurt" anybodys feelings. It was only ment as a good offer to pilots who use this site.

    Sorry....

    If you still are interested you can email me via PM. Then you can test the headset and write you findings here..
     

Dela sidan