Flygträffar 24-25 augusti

Diskussion i 'Flygevenemang (arkiverad)' startad av Air-man, 19 Augusti 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
Bevakare:
Den här tråden bevakas av 1 medlem.
  1. Air-man

    Air-man Aktiv medlem

    Hej

    Hoppas det varit en bra flygsommar för er. Har själv tagit några turer, bland annat till Visingsö Fly In i början av augusti. Säsongen är ju inte slut så jag tänkte informera om två flygträffar kommande helg 24-25 augusti.

    Göteborgs segelflygklubb firar 80 år och inbjuder till fly in på fältet i Alingsås 24-25 augusti.

    KSAK veteranflyg har bjudit in ägare av Tiger Moth till Ållerberg 24-25 augusti.

    Alingsås har jag planerat att besöka, men kanske får ta en sväng förbi Ålleberg också på vägen hem. Någon mer som ska åka på någon av dessa träffar? Om ni tar en tur så kanske vi ses.

    Air-man
     
  2. Air-man

    Air-man Aktiv medlem

    Hej

    Påminner så här dagen innan om Fly Inet i Alingsås i helgen. Se mer på Göteborgs segelflygklubbs hemsida: http://www5.idrottonline.se/GoteborgsSFK-Flygsport/

    Tiger Moth träffen på Ålleberg vet jag inte så mycket om, mer än vad som stod i mejlet från Rolf Björkman i veckan: "KSAK Veteranflyg har inbjudit ägare av Tiger Moth till en Mothträff på Ålleberg 24-25/8."
    Ser ut att bli bra väder. Jag planerar att först ta mig till Alingsås och sedan ta en sväng förbi Ålleberg på vägen hem till Lidköping. Jag kommer i klubbens PA28 SE-GVT. Planerar du att komma till någon av träffarna så kanske vi ses.

    Mvh Air-man
     
Laddar...
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan