Härliga Arlanda!

Diskussion i 'Café Flygfyren' startad av airborne, 17 November 2005.

  1. airborne

    airborne Ny medlem

    Idag njöt jag av Arlandas stämning. Jag strosade omkring i Sky City (Kändes lite konstigt med allt julpynt i Sky City) och i Terminal 4. Härligt är det att skåda alla flygplanen som alla resglada resenärer stiger på. En härlig dag för mig i alla fall. :e
     
  2. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Man önskar ju att man själv var en av dem som fick kliva på ett flygplan och åka iväg till värmen just nu när hösten känns som mörkast. Men snart är det jul och nyår och då går vi mot ljusare tider igen vilket är toppen för flygverksamheten också! :)
     
  3. Johan

    Johan Ny medlem

    Vem vet, kanske flygbolagen börjar servera glögg som komplement till kaffet på flygningarna. :e

    Man kan ju alltid hoppas....
     
  4. LeonL

    LeonL Medlem

    Ja, tänk om man bodde så nära en flygplats. Du harr tur som kan ta tunnelbanan till Arlanda. ;)

    Att bo mitt i Västergötland är inte det mest idealiska om man är flygintresserad. :p

    Nåväl, jag kan väl kontra med "Härliga Landvetter", trots att det tar en halvtimme att åka dit. :tup
     
  5. airborne

    airborne Ny medlem

    Hehe.. :e om det vore så väl... Jag bor i uppsala och vad jag vet har vi ingen tunnelbana.. Men jag tog flygbussen.. Jag passade på när jag var ledig en dag från skolan.. :e
     
  6. Mats

    Mats Ny medlem

    Själv har man ju bara ~13 km till Arlanda, fågelvägen (eftersom det väl bara är den som räknas här?). :h
     
  7. Fredrik

    Fredrik Moderator Flygfyren Operations

    Välkommen till Flygfyren Mats! :)
     
  8. Mats

    Mats Ny medlem

    Man tackar. :)
     
Laddar...

Dela sidan