Läplig smartPhone för Swflightplanner?

Diskussion i 'Android-applikation' startad av BosseB, 26 Januari 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
Bevakare:
Den här tråden bevakas av 3 medlemmar.
  1. BosseB

    BosseB Aktiv medlem

    Min gamla iPhone 3GS gick i golvet och jag funderar på om jag skulle skaffa en Android-telefon för att kunna köra SWflightplanner.

    Frågan är då hur användbar appen är på en smartPhone under flygning, eller om man egentligen behöver en platta?

    Hur som helst tar jag gärna emot rekommendationer på inte alltför dyra telefoner eftersom jag har ett annat abonnemang med iPhone som jag huvudsakligen använder.
     
  2. Albin

    Albin Medlem

    Hej,

    Mina erfarenheter är att de flesta lurar med skärmstorlek över 3,5 tum fungerar fint.
    Var dock noga med att läsa lite recensioner innan så att du köper en lur med bra GPS, eller kanske till och med GLONASS som komplement.

    Gör en sökning på prisjakt.se eller liknande med dina prisramar, förutsättning (inbyggd GPS) samt föredragen skärmstorlek och du kommer garanterat att hitta någon som fungerar.
     
    • Gillar Gillar x 1
  3. henke

    henke Ny medlem

    Jag kör med en Galaxy S3, funkar mycket bra (har stor och ljusstark skärm). Sen har den även barometer så man kan köra en höjdmätarapp på den som extra snöre till sina hängslen och livrem.


    //H
     
    • Gillar Gillar x 1
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan