Någon som ska till Västerås på söndag 26 Maj?

Diskussion i 'Flygevenemang (arkiverad)' startad av Lennart, 25 Maj 2013.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
Bevakare:
Den här tråden bevakas av 4 medlemmar.
  1. Lennart

    Lennart Välkänd medlem

    Roll-out på Hässlö....

    Kommer jag att träffa någon av er om jag åker dit?

    Lennart
     
  2. jekroth

    jekroth Aktiv medlem

    Jag kommer att stå och hålla låda vid våra UL- maskiner, vi ha både Zephyren och CTn uppställda
     
  3. control

    control Välkänd medlem

    Lite oklart vad jag får för uppgift men på plats kommer jag att vara. Antingen förevisar/skyddar jag vår Cozy eller så serverar jag kaffe mm. i den röda hangar som är närmast banan.

    De vill att vi ställer ut och förevisar vår Cozy men tyvärr är erfarenheterna från då vi gjorde det förrförra året inte goda. Vi hade ställt ut stolar som skydd för hörnen, varje gång man vände ryggen till så tog någon förälder stolen för att sitta på medan de tyckte att barnen kunde springa omkring fritt och slita i allt eller slå upp skallen på våra vassa vinglets eller vortex-generators.
     
  4. Lennart

    Lennart Välkänd medlem

    Visst är det härligt med föräldrar som använder sig av fri uppfostran? Dvs ingen alls!!! Kan bli dyrt när dom har sönder något!!!

    Tror jag backar ur i morgon. Man måste vara där före 10:00 och kan inte lämna före 15:35.. Blir för länge för mig då jag har tåg att passa åt lillgrabben som ska hem till mamma igen.. Jag tänkte vara där en par timmar.. Inte sex..

    Ja ja.. Nya tag nästa helg då jag ska vara behjälplig på EAA fly-in i Söderhamn..
    Sen blir det Stegeborg på nationaldagen om vädret tillåter!!
     
    • Gillar Gillar x 1
  5. lindspöjken

    lindspöjken Aktiv medlem

Laddar...
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan